Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.13091/640
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKesen, Saadettin Erhan-
dc.contributor.authorGüler, Büşra-
dc.date.accessioned2021-12-13T10:29:45Z-
dc.date.available2021-12-13T10:29:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=Mir2lXQK1dkmQ9Ige3PZbngw9P1Jh6iEO-ueSiz3aw15WYkmHEzhANsLTxXYEndG-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.13091/640-
dc.description.abstractSağlık sistemi içinde önemli bir rolü bulunan hastaneler sürekli kendini geliştirmek, kalitesini artırarak hizmet sunmak ve hastaların ihtiyaç ve beklentilerine cevap vermek durumundadırlar. Büyük bir rekabetin yaşandığı sağlık sektöründe başarılı olabilmek için teknolojik gelişmelerin sağladığı imkânları ve hizmet kalitesini ve buna bağlı olarak hastaların memnuniyetinin düzeyini artırarak rekabette fark oluşturulabilir. Araştırmada Konya'da bulunan özel hastanelerin sunmuş oldukları hizmet kalitesinin değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Örneklem grubunu Konya ilindeki devlet üniversitelerinde çalışmakta olan akademik personel oluşturmuştur. SERVQUAL (Service Quality Scale-Hizmet Kalitesi Ölçeği) ölçeği kullanılarak akademik personelin özel hastanelerdeki hizmet kalitesi boşluğu (algılama-beklenti) değerlendirilmiştir. Veriler SPSS 20 istatistiksel paket programı kullanılarak analiz edilmiştir. Bağımsız örneklem t testi, tek yönlü varyans analizi (ANOVA), korelasyon analizi teknikleri yardımıyla uygulanarak yorumlanmıştır.en_US
dc.description.abstractHospitals, which have an important role in the health system, must constantly improve themselves, improve their quality and provide services and respond to the needs and expectations of patients. In order to be successful in the health sector where there is a great competition, a difference can be made in the competition by increasing the level of satisfaction of the technological developments and the quality of service and accordingly the satisfaction of the patients. The aim of this study was to evaluate the service quality of private hospitals in Konya. The sample group consisted of academic personnel working in state universities in Konya. The service quality gap (perception-expectation) of the academic personnel in private hospitals was evaluated by using the SERVQUAL (Service Quality Scale) scale. Data were analyzed using SPSS 20 statistical package program. Independent sample t-test, one-way analysis of variance (ANOVA), has been interpreted with the help of correlation analysis techniques.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherKonya Teknik Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSağlık Kurumları Yönetimien_US
dc.subjectHealth Care Managementen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectAkademik personelen_US
dc.subjectAcademic personnelen_US
dc.subjectHasta memnuniyetien_US
dc.subjectPatient satisfactionen_US
dc.subjectHasta memnuniyetien_US
dc.subjectPatient satisfactionen_US
dc.subjectHastaneleren_US
dc.subjectHospitalsen_US
dc.subjectHizmet kalitesien_US
dc.subjectService qualityen_US
dc.subjectKaliteen_US
dc.subjectQualityen_US
dc.subjectServqual yöntemien_US
dc.subjectServqual methoden_US
dc.subjectÖlçme-değerlendirmeen_US
dc.subjectMeasurement and evaluationen_US
dc.subjectÖzel hastaneleren_US
dc.subjectPrivate hospitalsen_US
dc.titleKonya ilinde bulunan özel hastanelerdeki hizmet kalitesinin ölçülmesi: Akademik personele yönelik araştırma [Master Thesis]en_US
dc.title.alternativeMeasurement of service quality in private hospitals in city of konya: Research for academic personnel [Master Thesis]en_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Endüstri Mühendisliği Ana Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage72en_US
dc.institutionauthorGüler, Büşra-
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid550478en_US
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1tr-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File SizeFormat 
550478.pdf3.1 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

60
checked on Apr 15, 2024

Download(s)

62
checked on Apr 15, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.