Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.13091/1010
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAkdemir, Bayram-
dc.contributor.authorMühendis, Vala-
dc.date.accessioned2021-12-13T10:32:19Z-
dc.date.available2021-12-13T10:32:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=4J_FzTwlrMCH4qBROpXPHx1bkz87VjbCncfVcsrm24HOCQXjS_nbp9yXNVwVm9BS-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.13091/1010-
dc.description.abstractElektrikli otomobil, zamanımızın önde gelen teknolojilerinden biridir. Elektrikli araç teknolojisi, yoğun bir araştırma ve geliştirme, akademik ilgi alanı ve aynı zamanda halkın ilgi alanıdır. Lityum ion piller, yüksek enerji yoğunluğu, uzun kullanım ömrüne ve minimum hafıza etkisi gibi önemli avantajlara sahiptir. Bu avantajlarından dolayı diğer pil teknolojileri olan kurşun asit piller, nikel tabanlı piller ve sodyum tabanlı pillere kıyasla elektrikli araçlarda daha yaygın kullanılmaktadır . Bu tezde, şarj ve deşarj işlemleri sırasında lityum ion pillerin durumunu incelenmiştir. Pillerin seri ve paralel bağlantıları sabit akım altındaki şarj ve deşarj eğrileri incelenmiştir. Aynı zamanda, lityum ion pillerinin iç direncinin dinamik yapısı da incelenmiştir.en_US
dc.description.abstractElectric Vehicles is one of the leading technologies of our time. Electric vehicle technology is an area of intensive research and development, academic interest, and also public interest. Lithium-ion batteries have important advantages such as high voltage, high energy density, long service life and memory effect. Because of these advantages, Li-ion batteries, which are other battery technologies, are more widely used in electric vehicles compared to nickel-based batteries and sodium-based batteries. In this thesis, the state of lithium ion batteries during charging and discharging processes are examined. The charge and discharge curves of the batteries under constant current are examined. At the same time, the dynamic nature of the internal resistance of lithium ion batteries has been investigated.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherKonya Teknik Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectElektrik ve Elektronik Mühendisliğien_US
dc.subjectElectrical and Electronics Engineeringen_US
dc.subjectElektrikli Araçlaren_US
dc.subjectElektrikli otomobil teknolojisien_US
dc.subjectLabviewen_US
dc.subjectLityum İon Pilen_US
dc.subjectElectric Vehiclesen_US
dc.subjectElectric car technologyen_US
dc.subjectLabviewen_US
dc.subjectLithium Ion Batteryen_US
dc.titleLi - İon pillerin farklı kullanım koşullarında performanslarının ölçülmesien_US
dc.title.alternativePerformance measurement of Li - Ion batteries under different usage conditionsen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Elektrik-Elektronik Mühendisliği Ana Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage75en_US
dc.institutionauthorMühendis, Vala-
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid616913en_US
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1tr-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File SizeFormat 
616913.pdf2.62 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

1,362
checked on Apr 15, 2024

Download(s)

2,352
checked on Apr 15, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.